Umowa serwisowa

Zalety umowy serwisowej:

 

  • Regularna i stała opieka nad systemem informatycznym– dzięki okresowym testom i kontrolom zapobiega ona problemom ze sprzętem/oprogramowaniem i podwyższa efektywność jego pracy.
  • Prowadzenie historii serwisu – ułatwia określenie przyczyny problemów ze sprzętem i minimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności.
  • Szybki czas reakcji/ gwarancja dyspozycyjności- interwencje na zgłoszenia usterek w ramach umowy realizowane są w pierwszej kolejności.
  • Kontrola sieci – kompleksowy nadzór nad infrastrukturą informatyczną (Komputery, serwery, routery, switch’e, okablowanie sieciowe, itp.) pozwala uniknąć konfliktów spowodowanych rozproszeniem odpowiedzialności za sprzęt.
  • Wymiana komponentów – komponenty niezbędne do przeprowadzenia napraw oferowane są po bardzo korzystnych cenach, a ich instalacja jest bezpłatna.

Koszt umowy serwisowej:

 

Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

  • Ilości komputerów/serwerów/sprzętu peryferyjnego pod opieką.
  • Czasu reakcji na wezwanie.
  • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu – zależna od potrzeb.
  • Administracji serwerami – zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych.
  • Administracji wewnętrznej sieci komputerowej.
  • Zainstalowanego oprogramowania.

Zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z nami, w ramach którego będziemy mogli przedstawić najlepszą dla Państwa ofertę.